W naszym sklepie dostawa odbywa się w następujący sposób:

 

 

Formy wysyłki na terenie Polski

 

 

PRZEDPŁATA
Przelew
E-transfer
Paypal / Payu
Karta kredytowa

 

 

 

 

Dostawa kurierem DPD 1-3dni

Dostawa w 2-5 dni

14.99 PLN

 

 

 

DPD EXPRESS 24h!

Dostawa na następny dzień roboczy!

CENA WYLICZANA DYNAMICZNIE

25.99 PLN
lub 
29.99 PLN
lub 
39.99 PLN

 w zależności od obciążenia magazynu,
produktów w zamówieniu. dnia tygodnia i pory dnia

 

 

 

* Dostawę Express gwarantujemy w 1 dzień roboczy, o ile towar jest na stanie i zamówienie jest złożone do godz 13 w dniu roboczym
(a płatność Payu/przelew/Paypal została zaksięgowana)

 

 

Formy wysyłki na terenie Europy

 

Strefa

Waga

Przelew / Paypal / Transferuj.pl / 
Karta kredytowa 

 

Kurier

Niemcy, Czechy, Słowacja, Austria, Węgry,  Belgia, Dania, Estonia, Francja, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Holandia, Rumunia, Hiszpania, Finlandia, Anglia, Szkocja, Walia, Włochy, Szwecja, Słowenia, Chorwacja, Irlandia, Grecja, Portugalia

1-30kg na jedną paczkę

paczki są dzielone wg gramatury produków i sposobu pakowania

Wycena kosztu wysyłki odbywa sie każdorazowo w koszyku na podstawie kraju docelowego oraz wagi przesyłki

 

      

Po potwierdzeniu zamówionia towar otrzymasz przeważnie w ciągu 48-72h (w Polsce) od momentu jego nadania jeżeli wybrałeś usługę Kurier DPD.

Wszystkie terminy podajemy w dniach roboczych. Zamówienia złożone po godzine 14, automatycznie przechodzą na następny dzień, chyba że wybrana została metoda EXPRESS DPD przed godziną 15.

Jeżeli zamówienie złożone jest do godziny 13.00 to 95% klientów wybierających przesyłkę kurierem otrzymuje przesyłkę następnego dnia. Nie dotyczy metody bez priorytetu.

Przesyłkę należy sprawdzić przy kurierze. Sprzedawany przez nas towar posiada oryginalne opakowanie producenta (chyba że na karcie produktu zaznaczono inaczej).

Jeśli przesyłka nosi ślady prób otwarcia, należy bezwzględnie sprawdzić przesyłkę przy kurierze. Dotyczy to również towarów z uszkodzonym opakowaniem. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia sprzętu lub jego zdekompletowania należy odmówić odbioru przesyłki i spisać z kurierem protokół (druk posiada kurier doręczający paczkę). Protokół ten powinien zawierać dokładny opis uszkodzeń/braki w towarze, ważne jest również aby posiadał wyraźny podpis kuriera. Jeden z egzemplarzy kurier pozostawia Tobie. 

Należy jak najszybciej skontaktować się z Działem Pomocy Klienta i poinformować o problemach z zamówieniem.

Jeśli w terminie 7 dni od odebrania przesyłki zauważysz uszkodzenie towaru po tym jak kurier już odjedzie, należy skontaktować się z firmą kurierską i poprosić o przyjazd kuriera w celu spisania protokołu.