TOP10: Poznaj sposoby na bóle miesiączkowe! Nie daj się PMSowi

sposoby na bóle miesiączkowe

Czy znasz skuteczne sposoby na bóle miesiaczkowe? Nie daj się PMS?

Gdy nadchodzą te dni, ból staje się dla Ciebie nie do zniesienia? Poznaj najlepsze sposoby na bolesny okres i uporaj się z nim, aby zwalczyć ból jeszcze w pierwszym dniu! To naprawdę sprawdzone sposoby, dzięki którym możesz zmniejszyć ból.

Możesz skorzystać z poniższych możliwości, aby ulżyć sobie w cierpieniu i zapomnieć o bólu. Pamiętaj jednak, że każdy organizm reaguje indywidualnie i ma zupełnie inne potrzeby, aby pokonać ból. Nie ma więc tej samej recepty jak go zwalczyć, a to jak szybko minie zależy od Twoich przemyślanych działań!

Promocja Pampers z darmową dostawą

Jak pokonać uporczywy ból miesiączkowy i inne objawy?

Na początku warto mieć przy sobie wcześniej opakowania tabletek, które pomagają (i jeśli rzeczywiście pomagają Ci pokonać ból) to naprawdę warto po nie sięgnąć. U wielu kobiet sprawdzają się nie tylko tabletki, ale również odpoczynek lub ciepła albo zimna woda (w zależności od organizmu). Jeśli jednak czujesz inaczej i wiesz, że woda nie wystarcza, bardzo pomocy jest również sen (O ile masz taką możliwość).

Co ważne, bolesny okres obejmuje najczęściej młode kobiety  i dojrzałe. Ból przychodzi wraz z nadejściem pierwszego dnia okresu, ale po wykorzystaniu odpowiednich sposobów naprawdę szybko mija. W związku z tym warto zawsze mieć w domu tabletki, termofor i odpocząć, jeśli mamy taką możliwość.

Sposoby na bóle miesiączkowe. Spraw, aby bolesny okres minął szybko!

Wykorzystując tradycyjne domowe sposoby na bóle miesiączkowe możemy sprawić, że bolesny okres pozostanie jedynie wspomnieniem, ale powinniśmy mieć też na uwadze jak walczyć z bólem i dolegliwościami związanymi z PMS (Zespołem Napięcia Przedmiesiączkowego). U niektórych kobiet pojawia się wzrost temperatury ciała, u innych mdłości, a inne są w takim stanie że nie ruszają się z łóżka. Poznaj sposoby na bolesny okres i pokonaj ból jak najszybciej:

1. Termos – Bywa bardzo przydatny w początkowej fazie okresu, szczególnie gdy objawy PMS są na tyle potężne, że trudno je przezwyciężyć zwykłymi tabletkami przeciwbólowymi. Dla wielu kobiet nie są one wystarczające, dlatego sięgniecie po termos to bardzo dobry pomysł, który pomoże Ci złagodzić ból.

2. Butelka lodowatej lub zimnej wody – Niektórym kobietom pomaga butelka ciepłej wody lub zimnej. Dlatego warto, abyś i Ty spróbowała wykorzystać ten domowy sposób na bóle brzucha i uporanie się z uciążliwymi objawami. To nie tylko świetny sposób na zmniejszenie temperatury ciała, ale również na odczucie ulgi.

3. Okłady – Wielu kobietom na bolesny okres pomagają okłady. Możesz do nich również wykorzystać aromatyczne olejki, które pozwolą Ci się odprężyć.

4. Zioła –  Zioła również mogą pomóc Ci się zrelaksować i uśmierzyć ból. Szczególnie jeśli wypijesz je pierwszego dnia okresu, wtedy istnieje większa szansa na pokonanie bólu związanego z menstruacją.

5. Aktywność fizyczna –  Niektóre kobiety nie bez powodu decydują się na ruch wtedy gdy bolesny okres daje o sobie znać. Czy znasz lepsze sposoby na bóle miesiaczkowe, niż aktywny wypoczynek? Mimo, że istnieje przekonanie aby lepiej zrezygnować ze sportu to jednak lekkie ćwiczenia mogą działać rozluźniająco i pomagać w pokonaniu bólu, który tego dnia odczuwasz. Koniecznie sprawdź czy i Tobie pomagają delikatne ćwiczenia.

6. Kąpiel  –  Jeśli potrzebujesz rozluźnienia to warto zdecydować się na odprężającą kąpiel, która wyciszy Cię i pozwoli choć na chwilę zapomnieć o bólu. To naprawdę skuteczne pod warunkiem, że potrafisz się odprężyć podczas kąpieli. Pomocny może być olejek aromatyczny.

7. Masaż –  Ponadto jeśli potrzebujesz relaksu, możesz delikatnie pomasować brzuch. To zawsze szansa na to, aby skutecznie zlikwidować ból i skupić się na odpoczynku.

8. Skupienie się na czymś –  Wielu kobietom pomaga skupienie się na innych rzeczach, aby choć na chwilę przestać gorączkowo myśleć o bólu. To naprawdę skuteczne, dlatego powinnaś i Ty spróbować znaleźć sobie zajęcie, które będzie dla Ciebie odpowiednie.

9. Gimnastyka –  Jeśli do tej pory próbowałaś zbyt intensywnych ćwiczeń fizycznych skup się na czymś delikatniejszym. Lekka gimnastyka na pewno Ci nie zaszkodzi.

10. Odpoczynek – To najlepsze lekarstwo na wszystko! Okłady, relaksująca muzyka, kąpiel w wanie oraz wszystkie Twoje sposoby na odpoczynek!

Pamiętaj, że bolesny okres możesz łatwo pokonać, ale wszystko zależy od tego, kiedy sięgniesz po sprawdzone sposoby i zaczniesz je wykorzystywać.