Dieta Dukana bez tajemnic. Czas na detoks organizmu!

dieta dukana opinie

Zastanawiałaś się kiedyś, jak zrzucić zbędne kilogramy bez uczucia głodu?

Jeśli marzysz o szczupłej sylwetce, powinnaś nie tylko zadbać o formę, ale musisz też wiedzieć, że dieta Dukana to szybki i bezpieczny dla Twojego organizmu sposób na pozbycie się zbędnych tłuszczy i wypowiedzenie im prawdziwej walki! Jesteś na to gotowa? Potrzebujesz nie tylko silnej woli, wsparcia ze strony najbliższych i motywacji, ale również zmiany dotychczasowych nawyków żywieniowych. Jako osoba początkująca w odchudzaniu powinnaś sobie uświadomić, że odchudzanie to nie przelewki. Nie możesz odkładać diety na przysłowiowe jutro i zniechęcać się, ilekroć będziesz chciała podjąć to wyzwanie. To co? Zaczynamy?

Promocja Pampers z darmową dostawą

Dieta Dukana bez tajemnic – czyli miłe złego początki. Jak zacząć?

Dla efektów końcowych naprawdę warto się starać, gdyż potrafią pozytywnie zaskoczyć! I tak właśnie będzie z Tobą, jeśli tylko się trochę poświęcisz i przetrwasz wszystkie 4 fazy diety. O tym jak działa dieta Dukana dowiesz się tutaj krok po kroku. Dzięki stosowaniu diety białkowej znanej jako dieta Dukana możesz nie tylko wykształcić w sobie naturalną miłość do aktywności fizycznej, ale także zdrowego żywienia. Jeśli do tej pory starałaś się ograniczać obecność nabiału w swoim harmonogramie żywieniowym, teraz jest czas, aby to zmienić. Ponadto warto zapamiętać, że dieta Dukana dzieli się na cztery różne fazy. Każdy z tych etapów będzie wymagał od Ciebie nie tylko przygotowania, ale również ogromnej motywacji, dlatego warto nad nią pracować, aby z czasem było jej więcej i więcej i aby nigdy Cię nie opuszczała. To bardzo ważny element, dzięki któremu łatwiej codziennie trzymać się diety i obserwować efekty z uśmiechem na twarzy, dlatego nie poddawaj się!

Jeśli jesteś już zdecydowana na rozpoczęcie pracy nad własnym ciałem i chcesz, by dieta Dukana Ci w tym pomogła, pora na test wytrwałości. Spróbuj sprawdzić własną mobilizację i przez tydzień jedz potrawy bogate w nabiał. Taki mini-test da Ci obraz tego, czy potrafisz wytrwać w swoich postanowieniach i będziesz mogła uzyskać najbardziej pożądane efekty.

Dieta Dukana – 4 charakterystyczne fazy

Jak już zdążyłaś się dowiedzieć, dieta Dukana wymaga samodyscypliny, motywacji i pewnego rodzaju wyrzeczeń. Jest inna niż wszystkie i prawdziwie skuteczna. Najpierw zaczyna atakować i sprawdzać, na ile może sobie pozwolić. Potem, gdy się rozgości, całkowicie pozwoli Ci na docenienie smaku produktów nabiałowych, aż w końcu będziesz zdumiona, że odżywianie i bycie na diecie Dukana to świetna sprawa! Przekonaj się o tym, pokonując z uśmiechem 4 fazy diety Dukana:

1. Najtrudniejsza faza Dukana – Faza tzw. Ataku – Jedz rozsądnie, bez uczucia głodu!

Uważana jest za jedną z najtrudniejszych faz do pokonania i wymaga nie tylko determinacji, ale również pilnowania się, aby nie porzucić korzystnych nawyków żywieniowych. Polega ona na tym, że uczymy nasz organizm przystosowania do diety i jest to czas, gdy mamy możliwość utraty największej ilości kalorii. Dlatego dosłownie musisz wyczuć ten moment i spożywać umiejętnie posiłki, aby uniknąć głodu, który jest Twoim wrogiem. Kluczowym produktem w diecie jest białko zwierzęce, więc nie bój się, tylko zadbaj o to, aby Twoje posiłki zawierały go jak najwięcej. Drugim fundamentem tej tygodniowej kuracji, która jest dość trudna jest wypijanie każdego dnia przynajmniej 1,5 l płynów. Tutaj zwróć koniecznie uwagę na rodzaj wybranej wody mineralnej. Najlepiej sprawdzi się woda bez bąbelków, która ma niski stopień mineralizacji.

2. Faza naprzemiennych produktów – Wprowadzaj zmiany i urozmaicaj menu!

To również bardzo ważny moment, podczas którego możesz do swojego menu włączać gotowane warzywa na parze a także inne, zdrowe produkty, które ulepszą pracę Twojego żołądka, a także pozwolą Ci na pewnego rodzaju odpoczynek od ścisłych produktów nabiałowych.

3. Kolejna faza to faza utrwalenia – Spróbuj utrzymać swoją wagę!

Na myśl o możliwości zrzucenia zbędnych kilogramów, masz dobry nastój? Przed Tobą prawdziwe wyzwanie! Postaraj się utrzymać swoją wagę, jedząc naprzemienne posiłki – te, które są bogate w pełnowartościowych nabiał i te, które są zdrowe i mają mnóstwo witamin np. cielęcina, jogurty, serki twarogowe, kurczak i ryby.

4. Faza końcowej stabilizacji – Racjonalne odżywianie bez wyrzeczeń!

W tej fazie chodzi o to, aby utrzymać efekty, które uzyskaliśmy. Nie sięgaj po batoniki i inne kaloryczne produkty, które mogą Ci tylko zaszkodzić i zrujnować efekty Twojej ciężkiej pracy. I nie zapominaj! To wielka szansa dla Ciebie!

Dieta Dukana – dozwolone artykuły spożywcze:

  • Chuda wędlina – najlepiej szynka z piersi kurczaka lub delikatna wieprzowina
  • Mięso – kurczak, cielęcina, befsztyk
  • Ryby takie jak sola, okoń, pstrąg czy mintaj
  • Herbata, kawa, cytryna, ogórki konserwowe
  • Wątróbka cielęca
  • Mleko, maślanki, serki homogenizowane

Dieta Dunkana jest jedną z najbardziej restrykcyjnych diet wszech czasów. Stosując ją mogą wystąpić pewnego rodzaju efekty uboczne, zależne od indywidualnych zachowań organizmu. Przed jej rozpoczęciem najlepiej wybierz się do dietetyka.

Jeśli masz jakieś wątpliwości co do stosowania tej diety – podziel się nimi w komentarzu czy dieta Dukana to jest TO :)!