Program Lojalnościowy Dziecko i My

 

Program Lojalnościowy Baby Club (*dla klientów detalicznych)

Jak otrzymać Baby Points w Programie Lojalnościowym

 

Ilość Baby Points

PUNKTY ZA AKTYWNOŚCI:

 
Rejestracja konta klienta w sklepie 100 Baby Points/jednorazowo
Zapisanie się do newslettera 200 Baby Points/jednorazowo
Napisanie wartościowej opinii na karcie produktu

100 Baby Points / za każdą zatwierdzoną opinię (max 2 opinie dziennie)

200 Baby Points / ZA WYBITNIE rzeczową opinię zatwierdzoną manualnie (min. 3-5 zdań)

Napisane wartościowej opinii na Ceneo (z linku ankiety do 10 dni po zakupie) 200 Baby Points/każdę rzeczową opinię (prosze o informacje z nickiem opinii na Ceneo)
Napisanie wartościowej opinii na Opineo (z linku ankiety do 10 dni po zakupie) 200 Baby Points/każdą rzeczową opinię (prosze o przeslanie informacji z nickiem opinii z Opineo)

 PUNKTY ZA ZAMÓWIENIA:

 
Zakup produktów ilość Baby Points w zależności od produktu i ilości
ilość Baby Points za każdą kupioną sztukę widnieje na karcie produktu i podliczona jest w koszyku po dodaniu
Zrealizowanie 10 opłaconych zamówień 1000 Baby Points/jednorazowo
Zrealizowanie 25 opłaconych zamówień 3000 Baby Points/jednorazowo
Bycie klientem dłużej niż 1 rok 100 Baby Points/jednorazowo

 PUNKTY ZA POLECENIE SKLEPU:

 
Polecenie sklepu znajomemu - który się zarejestruje 200/za każego zarejestrowanego znajomego
Twój polecony znajomy dokona pierwszego zamówienia  500 za 1 zamówienie poleconego
Twój polecony dokona zamówienia prowizja 50% Baby Points za zakup, które naliczymy znajomemu
   
   

 

Jak wydać otrzymane Baby Points na zniżki?

 

100 Baby Points wydanych

1 zł zniżki

100 Baby Points wydanych

1 zł przekazujemy na wybraną organizację pożytku publicznego (posiadającą oficjalny status OPP MPiPS

* UWAGA: punkty, które zarabiasz naliczane są od cen netto

1. Sklep rezweruje sobie prawo do zmiany warunków programu lojalnościowego w każdym momencie
2. O przyznaniu oraz ilości Baby Points każdorazowo decyduje administrator sklepu
3. Punkty lojalnościowe tracą swoją ważność jeżeli nie zostaną wykorzystane przez 182 dni
4. Program Lojalnościowy dotyczy klientów detalicznych (grupa klientów General)
5. Klienci niezarejestrowani (tzw. Guest Customers) oraz zamówienia dokonane przez klientów niezarejestrowanych nie uczestniczą w programie lojalnościowym)
6. Punkty lojalnościowe przyznawane za złożenie zamówienia dodawane są do konta użytkownika po otrzymaniu płatności
7. Zwrot częściowy lub całości zamówienia powoduje anulowanie otrzymanych Baby Points z konta klienta
8. Punkty za działania na stronie takie jak napisanie opinii, polubienie, zarejestrowanie się do newslettera przyznawane są po zatwierdzeniu przez administratora
9. Punkty niezatwierdzone tzw. pending lub on-hold nie mogą być zużyte i wydane do czasu zatwierdzenia przez administratora sklepu
10. Punkty lojalnościowe zdobyte w sposób nieuprawniony lub z powodu pomyłki sklepu lub błędu w naliczaniu podlegać będą anulowaniu przez administratora sklepu
11. Ilość Baby Points lojalnościowych przyznawanych za zakup produktów może się zmieniać w czasie w zależności od decyzji adminstratora sklepu
12. Aktualna Lista Organizacji Pożytku Publicznego znajduje się na stronie http://www.pozytek.gov.pl/Wykaz,Organizacji,Pozytku,Publicznego,3666.html

13. Program polecający dotyczy klientów i poleconych niezwiązanych ze sobą (wykluczone polecenia z tego samego IP, mąż, żona, w rodzinie itp).